woensdag 17 maart 2010

City Pier City loop 14 maart 2010

Zo soms loop ik samen met vriendinnen (die ook hardlopen) een 10km 'wedstrijdje', zo ook afgelopen zondag 14 maart.
Samen met Caroline heb ik meegedaan aan de City Pier City in Scheveningen. Altijd leuk om tijdens zo'n evenement te kijken hoe je tijd is, want met een gewone training hou ik niet altijd bij hoe lang ik loop over een aantal kilometers. Meestal een trainingsrondje van ongeveer een uurtje.
In Scheveningen was het enorm druk en het was best koud! Jammer dat er op de route veel opstoppingen waren; teveel mensen op een te smal stuk, en dat houdt op!
We stonden zelfs enkele meters voor de finish stil, jammer voor m'n tijd: 1.01 uur is niet al te best, maar daar gaat het niet om. We hebben een leuke middag gehad en heerlijk gelopen in het Scheveningse zonnetje.
Zondag 11 april de 10km in Rotterdam, hopelijk een sneller parcours, zodat ik mijn Rotterdamse 10km-tijd van 54 min. kan handhaven. Even doorlopen dus!

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooi blog heb je!
    Ach, 1 uur is toch niet slecht voor 10km? Ik wou dat ik dat haalde, maar ben na 500 meter al afgepijgerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow 10 km in 1 uur...whhaaa ik lig er na 10 meter al uit :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 10 kilometer pffff, in mijn slaap haal ik het regelmatig:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 10 km, daar doe ik twee uur over ! Maja, ben ook een enorme conditieloze slappeling ;-) Je blog ziet er heel erg mooi uit hoor ! Hardlopen, ik heb altijd gedacht dat dat een heerlijke sport moet zijn, maar dat begin he, om conditie op te bouwen, pffff ... En nu, met waarschijnlijk artrose enkels, niet de slimste sport ;-) Enfin, ga zo door, misschien zie ik je nog eens bij de marathon in Rotterdam ?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel plezier beleven aan je sport , is al prima;
    Al wat erbij komt , is meegenomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het geweldig dat je dat doet en het zou voor iedereen goed zijn, maar ja dat doorzettingsvermogen he. ben benieuwd naar je prestaties in Rotterdam.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super hoor. Ik moet er niet aan denken, 10 km prima maar dan wel in een ander tempo.
    Succes in Rotterdam, ben benieuwd naar de tijd die je neer gaat zeten!

    BeantwoordenVerwijderen